Pages

16 Kasım 2012 Cuma

Lezbiyen Sex Hikayeleri

Merhaba Ben Ayten 29 Yasında Çok Güzel Bir Bayanım. Bir gün Çok yakın bir arkadaşımın evinde oturuyorduk. Birbirimize erkek arkadaşlarımızı, Ve yaşadıklarımızı anlatıyorduk. O bana erkek arkadaşının neler yaptığını anlatıyordu. Bende ona. İkimizde uzun zamandır biriyle çıkmıyorduk.Bu tür bir muhabbette de hemen canımın nasıl çektiğini ona anlatmaya başladım. Daha sonrada tedirgin bir şekilde lezbiyen ilişkiler hakkında muhabbet açtım. Bir süre bu konudan konuştuktan sonra lafı bir kere denemeye getirdim. Arkadaşımda hemen olur diye atladı.Konuştuklarımızdan oda etkilenmişti. Çok acemi bi şekilde nasıl ve ne yapacağımızı konuştuk. İkimizde pek bir şey bilmiyorduk. Erkek arkadaşlarımızla çok sevişmiştik ama kız kıza hiç yapmamıştık Yavaşça Yanına gidip ilk adımı attım ve dudaklarından öpmeye başladım. Oda bana karşılık veriyor ellerini vücudumda gezdiriyordu. Üstümde dar bir kot pantolon vardı. Onun üstünde ise eşofman. Yine ilk adımı ben atıp üstündekileri çıkarmaya başladım. Daha önce bi kere onu giyinirken iç çamaşırlarıyla görmüştüm ama ilk defa çırılçıplak görecektim.Çok düzgün bir fiziği vardı. Onu kanepeye doğru yatırdım ve göğüslerini emmeye başladım. Ben neden zevk alıyorsam aynı şekilde ona da davranıyorum.Daha sonra birazda o aktif hale geçmek istediğini söyledi ve bu sefer ben halıya doğru uzandım ve kotumu çıkardım. Oda külotumu çıkardı ve cinsel organımı yalamaya başladı. Çok zevk alıyordum.Sanki bir erkekten daha iyi yapıyordu işini Sonra beni çırılçıplak soydu.İkimizin de üstünde hiç bir şey yoktu. ve uzun bir süre birbirimize mastürbasyon yapıp boşaldık.Çok güzel bir duyguydu.O günden sonra bir anlaşma yaptık. Ne zaman canımız isterse bunu tekrarlayabilecektik.Bu tür maceralar yaşayan arkadaşlarla seviyeli bir şekilde yazışmak

6 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN KORAY YA 39 BY 1.74 SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKX YAŞAMAYI ARZLYN GERÇEK SEKX MUTLUGU GÜZELLİKLERİNİ ARAYAN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAŞ SEKX ARKADAŞI ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN TURBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN GORUSELIM 0543 282 86 18 NOT 19 CM BOŞANMA SÜREM 45 DAKİKA DIR

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SEKSIN GÜZELLİKLERİNİ MUTLULUĞU ZEVKİNİ DOYASIYA YAŞAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR TERCÜBBELİ JİGOLO ARAYAN ÇOCUK SAHİBİ OLMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYN TNSLM LÜTFEN GERCEK SEKSİ MUTLUGU YAŞAMAK İSTEYEN LER ARASIN 0543 282 86 18 NORMAL BOSALMA SÜREM 45 DAKKISADIR 19 CM VE KALIM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  4. 0543 282 86 18 SLM BN IST DAN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINCICAK HEYACANLI ZEFK DOLU BI SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GUZELLIKLERINI MUTLUGUNU DOYASIYA YASAMAYI ARZLYN KOCASINDAN GIZLI KACAMAK VE FANTAZI YASAMAK ISTEYEN COCUK SAHIBI OLMAYI ARZLYN GUVENILIR TERCUBELI SIRDAS JIGOLO ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN UZUN SEKSTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL BEKAR ŞİŞMAN KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA TERCUBELI 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLI CIFTLER ARAYIN TMSLM 19 CM VE KALIN LUTFEN GERCETEN SEKSE IHTIYACI OLAN VE CIDILER ARASIN 0543 283 86 18

    YanıtlaSil
  5. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU BI SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GUZELIKLERINI MUTLUGUNU ARAYAN COCUK SAHIBI OLMAK ISTEYEN TERCUBALI SIRDAS GUVENILIR JIGOLO ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN ÉSINDEN GIZLI KACAMAK YAPMAYI ISTEYEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL ŞİŞMAN BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA TERCUBELI 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLI CIFTLER ARAYIN TNSLM 0543 283 86 18 LUTFEN CIDI VE GERCEK SEKSE IHTIYACI OLAN ARASI HERKESE TSK 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  6. GAZİANTEP TEN SELAM OLGUN VE GENÇ BAYANLARI BEKLİYORUM 23 CM YARRAĞIM VAR İSTEYENLER DOYUMSUZ SEKS İÇİN EKLESİN ibra.himibrahim27instagram

    YanıtlaSil