Pages

16 Kasım 2012 Cuma

Otobuste super sex hikayem

Bundan bir hafta önce dersane çıksı duraga dittim.minibüse bindim haliyle çok sıkışıktı.tam benden önce 19 yaşalrında bir kız bindi tamda önüme benim ilk başalrda art niyetim yoktu hallile ist trafigi ilerlemiyordu. bi işleri bir geri sofer fren basıpta duruyordu tabi kızda bi ileir bir geri gidiyordu. kız benimn aleti fark etti ve geri gelmeye başladı benim yarragımı okaşamaya bende onun pontolunu fermuarın açtım tabi minibüstedeydi biri görürdiye çok kokuyordum tabi kız istekli olunca kimse görmez zannettim ve am dilini ellemeye başladım.kızda hoşlanıyordu tabi belinden tututum kız benim aleti okşamaya devam ediyordu.bende azmıştım.belinde elimi dolaştırdım çok zevkliydi kız çok azmişti çok.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil